tisdag 1 oktober 2013

Aj! Aj! Aj!

Tisdagskväll och det känns som att det bor en lite farbror med hammare i mitt knä. Ramlade ju när jag skulle premiärspringa i torsdags, första gången sen Hamnloppet. Nu verkar jag ha fått någon inflammation i såren... Det säger i alla fall Dr Johan. Jag får helt enkelt be ett proffs kolla på det imorgon. Ett annat proffs än Dr Johan alltså. Putte, min lillebror, brukar ju i och för sig kalla sig för gymnasieläkare... Ha! Ha! Kanske skulle konsultera honom. I övrigt känns ju mitt knä bra. Problemet verkar vara lokaliserat till huden, och det är ju bra. Kanske... Har ju ett litet projekt på gång så det vore ju kul om jag kunde bli bra någon gång. Vet inte när jag var såhär otränad sist?! Hemskt!


/Linda

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar